گزارش روز : مروری بر کارنامه سینیور کی روش

گزارش روز : مروری بر کارنامه سینیور کی روش

کارلوس کی روش به قول ابتدایی خود عمل کرد و توانست تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی 2014 برزیل برساند. بازی با کره جنوبی سی امین بازی تیم ملی با کارلوس کی روش بود و گلی که رضا قوچان نژاد درون دروازه کره جنوبی جای داد، شصتمین گل تیم ملی در دوران حضور مرد پرتغالی. مروری برکارنامه کی روش در تیم ملی ایران در روز جشن ملی فوتبال ایران خالی از لطف نخواهد بود.

مقدماتی جام جهانی: تیم ایران با هدایت کی روش مجموعا 16 بازی در این رقابت ها انجام داد که با مالدیو شروع و به کره جنوبی ختم شد. مجموعه تحت هدایت کی روش در این بازی 10 برد، 4 تساوی و تنها 2 باخت به دست آورد و در این بازی ها 30 گل زده و تنها 7 گل خورده به نام تیم ملی ثبت شد.
مقدماتی جام ملت های آسیا: کارلوس کی روش در دو بازی از این مجموعه هدایت تیم ملی را برعهده داشته که یک برد و یک تساوی با 6 گل زده و یک گل خورده را از خود برجای گذاشته است.
بازی های غرب آسیا: 3 بازی تیم ملی در این تورنمنت با هدایت کی روش با یک برد و 2 مساوی ، 2 گل زده و تنها یک گل خورده همراه بود. هرچند کی روش در این بازی ها روی نیمکت تیم ملی ننشست ولی به هرحال مسوولیت تیم برعهده او بود.
بازی های دوستانه : تیم ملی ایران با هدایت این مرد پرتغالی تا به حال 9 بازی دوستانه انجام داده که حاصل آنها 4 برد، 3 تساوی و 2 باخت همراه با 22 گل زده و 9 گل خورده بوده است.
*********
درمجموع کارنامه کارلوس کی روش همراه با تیم ملی ایران شامل 30 بازی، 16 برد، 10 تساوی و 4 باخت، 60 گل زده و 18 گل خورده است. شاید کارنامه خارق العاده ای نباشد ولی همین که مرد پرتغالی توانست ما را برای چهارمین بار به بزرگترین نمایشگاه 4 سالانه فوتبال جهان برساند، برای ما بسیار هم ایده آل است؛ مرسی سینیور کی روش...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 ا 9:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.